Shinobi War
Mędrzec Sześciu Ścieżek
Gennin - 2 Lalek
Chuunin - 10 Lalek
Jounin - 15 Lalek
Sannin - 45 Lalek
Organizacje - 40 Lalek
Kage - 50 Lalek
Przywódca Mistrzów Marionetek - Tyle ile stworzy lalek.
Kawarami le Jikou- Technika polega na wykonaniu podmiany z lalką oraz zamienieniu się z nią miejscami! Przydatna technika.
Chakra: 500
Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Studentem Akademii
Ranga D
Nauka: 12 h
Kugutsu no Jutsu- Krótko mówiąc, jest to technika, w której dzięki używaniu chakry jako formy łącznika między ninja a kukiełką można zacząć ruszać wcześniej wspomnianą kukłą.
Chakra: 20 ( Jedna kukiełka i na jedną turę)
Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Studentem Akademii
Ranga D
Nauka: 10 h
Doku Kiri Jigoku- Z buzi naszej lalki wylatuje duża chmura trucizny paraliżującej a zaraz po niej 15 senbonów !
Chakra: 350
Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Studentem Akademii
Ranga D
Nauka: 5 h
Tworzenie Lalek- Możemy stworzyć własną lalkę! Oczywiście musimy wypisać jej umiejętności typu. skąd wylatują zatrute senbon itp... Administrator musi zatwierdzić tą lalkę!
Chakra: 0
Wymagania: być w klanie Mistrzów Marionetek, być Genninem
Ranga C
Nauka: 14 h
Pieczętowanie Lalek- Możemy zapieczętować lalke w zwoju. Wystarczy otworzyć zwój i przyzwać ją! Przy niektórych dużych lalkach to jest wręcz potrzebne.
Chakra: 100
Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Genninem
Ranga C
Nauka: 10 h
Hotokugutsu/Przyzwanie- Zamiast nosić kukłę na plecach można ją po zapieczętowaniu przywołać, jest to o wiele wygodniejsza technika niż kugutsu no jutsu ale zużywa nieco więcej chakry.
Chakra: 450
Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Genninem
Ranga C
Nauka: 15 h
Kairai Engeki - Kuro Higikiki Ippatsu - Niesłychanie brutalna technika polegająca na zamknięciu przeciwnika wewnątrz kukły. Następnie w otwory kukły wbijane są sztylety, które dosłownie rozpruwają osobę w środku. Śmierć na miejscu.
Chakra: 100
Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Genninem
Ranga C
Nauka: 12 h
Kuro Higi Kiki Ni Hatsu- Technika defensywna. Wskakujemy do brzucha lalki . Może w środku nie jest zbyt wygodnie ale na pewno bezpiecznie gdyż lalka potrafi wytrzymać naprawdę silne ataki.
Chakra: 400
Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Genninem
Ranga C
Nauka: 8 h
Akahigi • Hyakki no Souen- Przywołujemy ze zwoju sto kukieł o niesamowitym potencjale bojowym. Jest to nasza prywatna kolekcja, dzięki której jestesmy w stanie w pojedynkę zniszczyć jeden kraj.
Chakra: 6000
Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Jouninem
Ranga A
Nauka: 22 h
Hitokugutsu- Jeśli po wygranej walce mamy wystarczająco dużo chakry możemy zamienić pokonanego przeciwnika w ludzką marionetkę, która będzie potrafiła wykonywać te same techniki, które znała za życia. Lalka posiada nieskończone pokłady chakry.
Chakra: 3000
Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Jouninem
Ranga A
Nauka: 30 h
Shirahigi Jikki Chikamatsu no Shuu- Przywołujemy legendarną dziesiątkę lalek Chikamatsu, które przewyższają sto kukieł pod wieloma względami.
Chakra: 5000
Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Jouninem
Ranga A
Nauka: 25 h
Sanbou Kyuukai- Trzy z lalek Chiyo ustawiają się w specjalnej pozycji, tworząc swego rodzaju trójkąt, po czym wystrzeliwują w stronę przeciwnika potężną falę uderzeniową. Przed tym jednak każda z nich otwiera swoje usta, za którymi znajdują się kolejno znaki: „Buddha” , „Dharma” i „Sangha” . Są one źródłem mocy techniki, jednak działają jedynie w tym unikatowym połączeniu („Buddha, Dharma i Sangha” określane są w języku japońskim słowem „Sanbou”, oznaczającym trzy chińskie antyczne kamienie cesarskie, są także pierwszym wyrazem w nazwie opisanej techniki)
Chakra: 2500
Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Jouninem
Ranga A
Nauka: 24 h
Offline