Shinobi War

Shinobi War


  • Index
  •  » Klan
  •  » Klan Mistrzów Marionetek i Jutsu Klanowe

#1 2009-10-17 16:23:42

Rikudou Sannin

Mędrzec Sześciu Ścieżek

Zarejestrowany: 2009-10-16
Posty: 135
Punktów :   

Klan Mistrzów Marionetek i Jutsu Klanowe

Gennin - 2 Lalek
Chuunin - 10 Lalek
Jounin - 15 Lalek
Sannin - 45 Lalek
Organizacje - 40 Lalek
Kage - 50 Lalek
Przywódca Mistrzów Marionetek - Tyle ile stworzy lalek.

Kawarami le Jikou- Technika polega na wykonaniu podmiany z lalką oraz zamienieniu się z nią miejscami! Przydatna technika.

Chakra: 500

Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Studentem Akademii

Ranga D

Nauka: 12 h

Kugutsu no Jutsu- Krótko mówiąc, jest to technika, w której dzięki używaniu chakry jako formy łącznika między ninja a kukiełką można zacząć ruszać wcześniej wspomnianą kukłą.

Chakra: 20 ( Jedna kukiełka i na jedną turę)

Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Studentem Akademii

Ranga D

Nauka: 10 h

Doku Kiri Jigoku- Z buzi naszej lalki wylatuje duża chmura trucizny paraliżującej a zaraz po niej 15 senbonów !

Chakra: 350

Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Studentem Akademii

Ranga D

Nauka: 5 h

Tworzenie Lalek- Możemy stworzyć własną lalkę! Oczywiście musimy wypisać jej umiejętności typu. skąd wylatują zatrute senbon itp... Administrator musi zatwierdzić tą lalkę!

Chakra: 0

Wymagania: być w klanie Mistrzów Marionetek, być Genninem

Ranga C

Nauka: 14 h

Pieczętowanie Lalek- Możemy zapieczętować lalke w zwoju. Wystarczy otworzyć zwój i przyzwać ją! Przy niektórych dużych lalkach to jest wręcz potrzebne.

Chakra: 100

Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Genninem

Ranga C

Nauka: 10 h

Hotokugutsu/Przyzwanie- Zamiast nosić kukłę na plecach można ją po zapieczętowaniu przywołać, jest to o wiele wygodniejsza technika niż kugutsu no jutsu ale zużywa nieco więcej chakry.

Chakra: 450

Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Genninem

Ranga C

Nauka: 15 h

Kairai Engeki - Kuro Higikiki Ippatsu - Niesłychanie brutalna technika polegająca na zamknięciu przeciwnika wewnątrz kukły. Następnie w otwory kukły wbijane są sztylety, które dosłownie rozpruwają osobę w środku. Śmierć na miejscu.

Chakra: 100

Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Genninem

Ranga C

Nauka: 12 h

Kuro Higi Kiki Ni Hatsu- Technika defensywna. Wskakujemy do brzucha lalki . Może w środku nie jest zbyt wygodnie ale na pewno bezpiecznie gdyż lalka potrafi wytrzymać naprawdę silne ataki.

Chakra: 400

Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Genninem

Ranga C

Nauka: 8 h

Akahigi • Hyakki no Souen- Przywołujemy ze zwoju sto kukieł o niesamowitym potencjale bojowym. Jest to nasza prywatna kolekcja, dzięki której jestesmy w stanie w pojedynkę zniszczyć jeden kraj.

Chakra: 6000

Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Jouninem

Ranga A

Nauka: 22 h

Hitokugutsu- Jeśli po wygranej walce mamy wystarczająco dużo chakry możemy zamienić pokonanego przeciwnika w ludzką marionetkę, która będzie potrafiła wykonywać te same techniki, które znała za życia. Lalka posiada nieskończone pokłady chakry.

Chakra: 3000

Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Jouninem

Ranga A

Nauka: 30 h

Shirahigi Jikki Chikamatsu no Shuu- Przywołujemy legendarną dziesiątkę lalek Chikamatsu, które przewyższają sto kukieł pod wieloma względami.

Chakra: 5000

Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Jouninem

Ranga A

Nauka: 25 h

Sanbou Kyuukai- Trzy z lalek Chiyo ustawiają się w specjalnej pozycji, tworząc swego rodzaju trójkąt, po czym wystrzeliwują w stronę przeciwnika potężną falę uderzeniową. Przed tym jednak każda z nich otwiera swoje usta, za którymi znajdują się kolejno znaki: „Buddha” , „Dharma” i „Sangha” . Są one źródłem mocy techniki, jednak działają jedynie w tym unikatowym połączeniu („Buddha, Dharma i Sangha” określane są w języku japońskim słowem „Sanbou”, oznaczającym trzy chińskie antyczne kamienie cesarskie, są także pierwszym wyrazem w nazwie opisanej techniki)

Chakra: 2500

Wymagania: Być w klanie Mistrzów Marionetek, być Jouninem

Ranga A

Nauka: 24 h


Imię: Nieznane
Wioska: Brak
Klan/Nazwisko: Nieznane
Ranga: Wszechmogący
Czakra: Nie ograniczona
Natura Czakry: Wszystkie
Ekwipunek: Płaszcz, Katana, Naszyjnik 6 Ścieżek

Ścieżka: Brak

Opis: Tajemnicza postać świata shinobi

Jutsu:

WSZYSTKIE ZNANE

Statystyki :

Siła: Wszechmocny
Szybkość: Nie ma sobie równych
Zręczność: Nie ma sobie równych
Wytrzymałość: Niezniszczalny
Czakra: Nie Ograniczona

Offline

 
  • Index
  •  » Klan
  •  » Klan Mistrzów Marionetek i Jutsu Klanowe

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.semperfidelisacl.pun.pl www.4girls.pun.pl www.lolzone.pun.pl www.dbxots.pun.pl www.wszystkonatelefon.pun.pl