Shinobi War

Shinobi War

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

  • Index
  •  » Klan
  •  » Klan Kumo i Jutsu Klanowe

#1 2009-10-17 16:13:37

Rikudou Sannin

Mędrzec Sześciu Ścieżek

Zarejestrowany: 2009-10-16
Posty: 135
Punktów :   

Klan Kumo i Jutsu Klanowe

Kumo Kousatsu

Styl TaiJutsu charakterystyczny dla Kidoumaru. Dzięki sześciu pajączym niciom przyczepionym do poszczególnych palców dłoni, shinobi może dokładniej penetrować teren i lepiej unikać ataków w powietrzu. Użytkownik najczęściej zaczepia nicie o drzewa.
Czas nauki 12h
Czakra nie pobiera
Ranga D

Kumokakuhan

Kolejna pajęcza technika
Kidoumaru. Shinobi wysyła serię mniejszych pajęczyn, które po trafieniu w przeciwnika, obezwładniają go. Ilość pajączyn i częstotliwość, w jakiej są wypuszczane zależą od upodobań użytkownika
.
Czas nauki 18h
Czakra 20 za pocisk
Ranga C

Kumo Nenkin no Yoroi

Tak zwana "złota
zbroja". Technika, która jest dość podobna do jutsu Gaary - "Suna no Yoroi", z tym że Kumoyoroikin nie wykonana jest z piasku, lecz dziwnej, złotej substancji, która jest niesłychanie wytrzymała i twarda. Użytkownik może kontrolować wytwarzanie zbroi, używa do tego chakry. Oczywiście owa zbroja służy do obrony.
Czas nauki 26h
Czakra 500 za całkowitą zbroje
Ranga B

Kumonenkin

Dość przydatna technika polegająca na wytworzeniu broni wykonanej ze złotej i bardzo wytrzymałej substancji. Użytkownik może wytwarzać broń do woli, jedynym limitem jest jego chakra.
Czas nauki 20h
Czakra 30 za przedmiot
Ranga C

Kumoshibari

Pajęcza technika polegająca na zatrzymaniu przeciwników bardzo mocną siecią, która potem zwija się z zamienia w kokon.
Czas nauki 18h
Czakra 200
Ranga C

Kumosoukai

Za pomocą pajęczej sieci ninja obezwładnia przeciwnika, unieruchomiając go niczym pająk swoją ofiarę. Teraz wystarczy już tylko wykończyć wroga. Nić wykonana jest z chakry, tak, aby nic nie mogło jej przeciąć.
Czas nauki 22h
Czakra 400
Ranga B

Kumosu Roken No Kansei

Technika związana z pajęczą siecią
, lecz tym razem wykorzystywana nie do ofensywy, lecz obrony. Kidoumaru wytwarza bardzo cieniutkie nici, które są praktycznie niezauważalne. Przeznaczone są najczęściej do zastawiania pułapek na przeciwnika jak i jego uruchomieniu.
Czas nauki 16h
Czakra nie pobiera
Ranga D

Amagumo

Przed rozpoczęciem tego jutsu, Kidoumaru przyzywa wielkiego pająka, na wcześniej stworzonej sieci. Z odwłoku pająka wychodzi kokon, który przykleja się do sieci. Kidoumaru przecina go i wylatują z niego tysiące mniejszych pająków poprzyczepiane do kokonu nićmi z chakry, którymi później otaczają przeciwnika. Ta technika została użyta podczas walki z Nejim, aby zatrzymać jego obronny wir.
Czas nauki 30h
Czakra 1200
Ranga A

Kumosenkyuu - Suzaku

Chyba najsilniejsza i najbardziej orginalna technika, jaką zdążył nam zaprezentować Kidoumaru. Wpierw wytwarza on łuk oraz złotą strzałę z tajemniczej złotej substancji, która jest niesłychanie wytrzymała. Następnie wystrzeliwuje strzałę z niesamowitą szybkością i siłą, która przebija się przez wszystko, co napotka na swojej drodze
. Kierunek lotu strzały ninja może korygować za pomocą nici, która przyczepiona jest do strzały.
Czas nauki 34h
Czakra 1000 kolejna strzała 600
Ranga A


Imię: Nieznane
Wioska: Brak
Klan/Nazwisko: Nieznane
Ranga: Wszechmogący
Czakra: Nie ograniczona
Natura Czakry: Wszystkie
Ekwipunek: Płaszcz, Katana, Naszyjnik 6 Ścieżek

Ścieżka: Brak

Opis: Tajemnicza postać świata shinobi

Jutsu:

WSZYSTKIE ZNANE

Statystyki :

Siła: Wszechmocny
Szybkość: Nie ma sobie równych
Zręczność: Nie ma sobie równych
Wytrzymałość: Niezniszczalny
Czakra: Nie Ograniczona

Offline

 
  • Index
  •  » Klan
  •  » Klan Kumo i Jutsu Klanowe

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.4girls.pun.pl www.lolzone.pun.pl www.semperfidelisacl.pun.pl www.speech.pun.pl www.wszystkonatelefon.pun.pl