Shinobi War
Mędrzec Sześciu Ścieżek
-Konoha Reppu
-To technika
ofensywno-defensywna, najlepiej sprawdza się gdy przeciwnik otwarcie nas atakuje, unikamy wtedy ciosu robiąc szybki
przysiad, a pozostając w przysiadzie robimy szybko pełny obrót, podcinając przeciwnika wysuniętą nogą.
- Ranga D
-Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi
- Jutsu wymaga
co najmniej 1 klona Kage Bunshin.Technika polega na nadaniu sobie (i klonom) ruchu obrotowego, takiego jak przy przewrocie przez głowę i zaatakowaniu obu ramion przeciwnika jednocześnie wysuniętą nogą (1 klon), lub też obu ramion i głowy (dwa klony). Technika może zamroczyć przeciwnika, lub nawet na krótko pozbawić go przytomności.
- Ranga D
- Dynamic Entry
- Dynamicznie lecimy na przeciwnika i zadajemy mu porządnego kopa.Pamiętajcie nogi prosto!
- Ranga D
- Hayabusa Otoshi
- Użytkownik
łapie nogami i rękoma cały tors przeciwnika i rzuca się z nim w przepaść. Na początku
wydaje się, że technika jest obusieczna, ale Taijutsu te nie rani użytkownika. Atak kończy się uderzeniem głową o grunt przez przeciwnika.
- Ranga D
- Konoha Senpuu
- Proste tai jutsu polega na uderzeniu nogą.Obrót przy uderzeniu wynosi 180 stopni.
- Ranga D
-Sennen Goroshi
- Potajemnie zachodzimy przeciwnika od tyłu robimy znak tygrysa i wbijamy paluszki w odbyt.Bardzo bolesna technika.
- Ranga D
- TarenKen
- Biegniemy na przeciwnika, przeciwnikowi mgli się obraz.Tai jutsu jest bardzo szybkie.
- Ranga D
- Konoha Dai Senkou
- Technika polega na uderzeniu przeciwnika w szyję jest to bardzo bolesne.
- Ranga C
- Konoha Dai Senpuu
- Polega na mocnym uderzeniu przeciwnika w klatkę piersiową.
- Ranga C
- Konoha Raiken
- Robimy ogromny zamach pięścią i uderzamy z całym impetem przeciwnika.
- Ranga C
- Konoha Shoufuu
- Biegniemy na przeciwnika unosimy wysoko nogę i uderzamy nią w rękę przeciwnika.
- Ranga C
- Oukashou
- Z całym impetem uderzamy w ziemię i rozkruszamy ją,dzięki temu możemy nakryć przeciwnika.
- Ranga C
Offline