Shinobi War
Mędrzec Sześciu Ścieżek
- Chou Chakra Rasengan
- Kolejna wersja ''Rasengana'' jest bardzo potężna potrafi zniszczyć przeciwnika i rozerwać go na kawałki.
- Czakra 3000
-Gamaguchi Shibari[kontrakt z zabami]
- Technika polega na zamienieniu budynku w żabi żołądek
praktycznie nie da się z niego wyjść.
- Czakra 1500
- Kokuryuu Boufuusetsu
- Tworzymy smoka który lata wszędzie i niszczy wszystko. Smok aktywny przez 4 rundy.
- Czakra 5000
- Meisai Gakure no Jutsu
- Dzięki tej technice przystosowujemy się do kolorów otoczenia,jesteśmy prawie całkowicie niewidzialny.
- Czakra 500
- Nan Kaizou
- Dzięki tej technice możemy dowolnie rozciągać swoje ciało i obwiązać nim przeciwnika.
- Czakra 700
-Oodama Rasengan
- Tworzymy klona który razem z nami wykonuje technikę rasengan,różnica jest w tym że efekt jest 2x razy lepszy niż zwykły rasengan.
- Czakra 1700
- Regeneration Replacement Technique[Lider Hebi]
- Dzięki tej technice
wymieniamy sobie ciało.Jeśli nasze 1 ciało jest osłabione wykonujemy tą technikę i wychodzimy z buzi starego ciała.Technika pobiera dużą ilość czakry.
- Czakra 4000
- Kuchiyose Rashoumon
- Potężna technika obronna. Wykonujemy odpowiednie znaki i z ziemi wyrasta coś przypominającego budowle! Jest to znakomita tarcza.
- Czakra 1000
- Satetsu Kaihou
- Na początku
techniki powstają 2 bloki. Potem zmieniają
się w deszcz igieł zasypujących cały teren.
- Czakra 1500
- Senpou Oodama Rasengan
- Tworzymy klona który tak samo jak ty robi Oodama Rasengan jest on bardzo potężny. Osoba która oberwie tą techniką zginie.
- Czakra 3200
- Souja Sousai no Jutsu
- Technika dzięki której odsyłamy swojego przeciwnika na drugi świat.
- Czakra 4000
-Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
- Tworzymy armię klonów.
- Czakra 1000
-Fuuinka Koui
Technika pieczętująca pozwalająca wykonawcy zapieczętować pozostałość po jakimś bardzo mocnym jutsu. Po zapieczętowaniu ninja zwija zwój, który później może użyć w walce. Potrzebny jest zwój!!!
Czakra 100
Ranga A
-Senei Ta-Jashuu
Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji
typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.
Czakra 800
Ranga A
Hiraishin no Jutsu
Technika teleportacji wynaleziona przez samego Yondaime. Można przypuszczać, że jest to ulepszona wersja Shunshin no Jutsu, jednak pozory mylą. Hiraishin no Jutsu polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna notka, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Przeważnie przed użyciem techniki zostawia się ową notkę z odpowiednią formułą w wybranym miejscu (np. przyczepiając ją do kunaia i rzucając nim do celu), po czym używa jej, błyskawicznie zachodząc przeciwnika od tyłu.
Ranga:S
Chakra:1000 za teleportacje
Offline