Shinobi War

Shinobi War


#1 2009-10-17 13:49:37

Rikudou Sannin

Mędrzec Sześciu Ścieżek

Zarejestrowany: 2009-10-16
Posty: 135
Punktów :   

Ninjutsu RANGI A i S

- Chou Chakra Rasengan
- Kolejna wersja ''Rasengana'' jest bardzo potężna potrafi zniszczyć przeciwnika i rozerwać go na kawałki.
- Czakra 3000

-Gamaguchi Shibari[kontrakt z zabami]

- Technika polega na zamienieniu budynku w żabi żołądek
praktycznie nie da się z niego wyjść.
- Czakra 1500

- Kokuryuu Boufuusetsu

- Tworzymy smoka który lata wszędzie i niszczy wszystko. Smok aktywny przez 4 rundy.
- Czakra 5000

- Meisai Gakure no Jutsu

- Dzięki tej technice przystosowujemy się do kolorów otoczenia,jesteśmy prawie całkowicie niewidzialny.
- Czakra 500

- Nan Kaizou

- Dzięki tej technice możemy dowolnie rozciągać swoje ciało i obwiązać nim przeciwnika.
- Czakra 700

-Oodama Rasengan

- Tworzymy klona który razem z nami wykonuje technikę rasengan,różnica jest w tym że efekt jest 2x razy lepszy niż zwykły rasengan.
- Czakra 1700

-  Regeneration Replacement Technique[Lider Hebi]

- Dzięki tej technice
wymieniamy sobie ciało.Jeśli nasze 1 ciało jest osłabione wykonujemy tą technikę i wychodzimy z buzi starego ciała.Technika pobiera dużą ilość czakry.
- Czakra 4000

- Kuchiyose Rashoumon

- Potężna technika obronna. Wykonujemy odpowiednie znaki i z ziemi wyrasta coś przypominającego  budowle! Jest to znakomita tarcza.
- Czakra 1000

- Satetsu Kaihou

- Na początku
techniki powstają 2 bloki. Potem zmieniają
się w deszcz igieł zasypujących cały teren.
- Czakra 1500

- Senpou  Oodama Rasengan

- Tworzymy klona który tak samo jak ty robi Oodama Rasengan jest on bardzo potężny. Osoba która oberwie tą techniką zginie.
- Czakra 3200

- Souja Sousai no Jutsu

- Technika dzięki której odsyłamy swojego przeciwnika na drugi świat.
- Czakra 4000

-Tajuu Kage Bunshin no Jutsu

- Tworzymy armię klonów.
- Czakra 1000

-Fuuinka Koui

Technika pieczętująca pozwalająca wykonawcy zapieczętować pozostałość po jakimś bardzo mocnym jutsu. Po zapieczętowaniu ninja zwija zwój, który później może użyć w walce. Potrzebny jest zwój!!!
Czakra 100
Ranga A


-Senei Ta-Jashuu

Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji
typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.
Czakra 800
Ranga A


Hiraishin no Jutsu


Technika teleportacji wynaleziona przez samego Yondaime. Można przypuszczać, że jest to ulepszona wersja Shunshin no Jutsu, jednak pozory mylą. Hiraishin no Jutsu polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna notka, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Przeważnie przed użyciem techniki zostawia się ową notkę z odpowiednią formułą w wybranym miejscu (np. przyczepiając ją do kunaia i rzucając nim do celu), po czym używa jej, błyskawicznie zachodząc przeciwnika od tyłu.

Ranga:S
Chakra:1000 za teleportacje


Imię: Nieznane
Wioska: Brak
Klan/Nazwisko: Nieznane
Ranga: Wszechmogący
Czakra: Nie ograniczona
Natura Czakry: Wszystkie
Ekwipunek: Płaszcz, Katana, Naszyjnik 6 Ścieżek

Ścieżka: Brak

Opis: Tajemnicza postać świata shinobi

Jutsu:

WSZYSTKIE ZNANE

Statystyki :

Siła: Wszechmocny
Szybkość: Nie ma sobie równych
Zręczność: Nie ma sobie równych
Wytrzymałość: Niezniszczalny
Czakra: Nie Ograniczona

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nithrp.pun.pl www.lightning.pun.pl www.tibia-space.pun.pl www.naruto-orochi.pun.pl www.pierwszace.pun.pl