Shinobi War
Mędrzec Sześciu Ścieżek
Kage Bunshin
Użytkownik tworzy od 1-50 klonów które pomagają mu w walce, posiadają 1/10 siły użytkownika, przez co mogą być słabe i podatne na ataki. Jednak klony osób rangi Sannina, często są silniejsze od zwykłego Genina, więc siła klonów zależy wyłącznie od rangi użytkownika.
Chakra za 1 Klona: 500
Oodama Rasengan
Użytkownik potrzebuje do tego ataku pomocy klona, razem z którym go potem utrzymuje, ten rodzaj "Rasengana" jest bardzo ciężki, więc wymaga ogromnej siły. Przy uderzeniu w jakieś ciało, przestrzeń w promieniu 20 metrów zostaje zniszczona, łącznie z tym co się na niej znajduje.
Chakra: 10 000
Wymaga Kage Bunshin'a
Chidori
Ninja wykonuje 3 pieczęcie, po czym ręce opuszcza nad ziemię i po pewnym czasie zaczyna się pojawiać świecąca kula, o potężnej elektrycznej sile. Podczas wykonywania ataku słychać jazgot 1000-ca ptaków. Przeciwnik trafiony tym potężnym jutsu-umiera.
Chakra: 10 000
Kage Shuriken
Polega na wyrzuceniu dużego shurikena, w cieniu którego ukryty jest drugi taki sam shuriken. Nie ma sposobu żeby takiego shurikena zauważyć, ale można uniknąć ataku.
Chakra: 8 000
Hiraishin no Jutsu
Hiraishin no jutsu , to technika
dla bardzo zaawansowanych shinobi... wymyślił ją sam Yondaime HoKage . OGólnie technika jest bardzo efektowna , polega na rzuceniu specjalnej notki , a następnie z ogromną prędkością teleportacji znaleśc się na miejscu tej notki . Jutsu wykonujemy podczas walki ( najczęściej )
gdy chcemy uniknąć ciosu.
Koszt
Ch: 5.000 ch za Notke.
Czas teleportacji : 0,001 sek.
Genryuu Kyuu Fuujin
Jest to zakazana technika Fuuinjutsu używana przez Akatsuki . A głownie przez jego Lidera : Pein'a Nagato.
Ta technika Wysysa z Jinchuriki;ego jego własnego Bijuu , dla swojej kolekcji Demonów w jaskini .
Do wykonaniu tej techniki jest potrzebnych ośmiu członków Organizacji a wtedy razem łącząc chakre wysysają
Bijuu z ciała Jinchuriki ...
Koszt chakry : 40.000 ch
Od Rangi: Akatsuki Master
Suiryuudan no Jutsu
Potężna technika wodna(suiton) aby ją wykonać musimy mieć troszkę wody i chakry,aby sformować wodnego smoka.Ta technika jest dobra zarówno do obrony przed żywiołem katon(ogień) jak i do ataku.
Ranga: Jounin
Chakra: 10 000
Rasengan-Bardzo potężna technika trafienie nią grozi przeważnie śmiercią chyba że przeciwnik jest bardzo silny.
Ranga-Chunin
Chakra;4000
Shishi Enjin
Do wykonania tej techniki potrzeba czterech shinobi lub 8 kage bunschinów czyli razem 9 osób. Możemy ją zaobserwować podczas walki Orochimaru z Sarutobim. Technika polega na wytworzeniu olbrzymiego pola siłowego, które przybiera kształt sześcianu. Nie możliwe jest przedarcie się do tak utworzonej klatki ani wyjście z niej.
Ranga: Jounin
Chakra: 10 000
Daisan ni Me
Daisan no Me - Technika wykonywana przez Gaare. Polega na stworzeniu trzeciego oka, które można wysłać w dowolne miejsce w zasięgu
wzroku. Bardzo przydatne do szpiegowania lub do obserwacji otoczenia podczas gdy shinobi zamknięty jest w kuli piasku.
Ranga: Jounin
Chakra: 5000
Trwa przez 5 ruchów przetrzymanie kosztuje: 800 chakry
Wymagania: Żywioł Doton(ziemia)
Gamaguchi Shibari
Gamaguchi Shibari - Technika zastosowana przez Jirayia podczas walki z Itachi i Kisae. Polega na zamienieniu pomieszczenia, w którym toczy się walka w żołądek wielkiej żaby. Shinobi wykonujący tą technikę może dowolnie kontrolować ściany pomieszczenia, które pokrywają się żywą tkanką. Z takiej pułapki bardzo trudno uciec udało się to jak
dotąd tylko itachiemu za pomocą Amaterasu.
Ranga: Elit Junin
Chakra: 10 000
Wymaga: Kontrakt z Żabami
Rashumon
Jest to technika obronna Orochimaru.Gdy wie że szykuje się bardzo silny atak tworzy max 10 bram
Ranga: Sannin,Special Sannin
Chakra: za 1 bramę 2000
FuutonRasenShuriken-To połączenie normalnego rasengana z zywiołem wiatru(Futton).Taki rasengan tworzy się w kształcie schurikena i ma niszczycielską moc na poziomie komórkowym trafiony przeciwnik niema szans na przeżycie.
Zasięg 15-20 m
Chakra:16 000
Wymagania:Żywioł chakry :Futton
Mozna używać raz na 5 dni.
Po 3 użyciach można nim żucać na odległość 10 m .
Jeśli tego typu rasengana się użyje 6 razy nierzucając nim ninja nie może walczyć przez 2 tygodnie wcale .
Doryuu Taiga
Jest to jutsu wywołujące rzekę błota która ma za zadanie unieruchomić przeciwnika aby najczęściej użyć na nim innego jutsu .
Ranga:ORGANIZACJA, KAGE, ELIT JOUNIN
Chakra:8000
Stosowane jedynie wraz z techniką "Doryuu Taiga". Polega na zaatakowaniu wroga, który wcześniej został unieruchomiony rzeką błota, serią bardzo szybkich pocisków błota, które wylatują z paszczy smoka.
Ranga:Organizacja,Kage,Elit Junin
Chakra;6000
Polega ona na stworzeniu wielkiego piekielnie wrzącego dymu który może bardzo poparzyć (do takiego stopnia ze przeciwnik niemożne sie ruszać) lub doprowadza do zwęglenia ciała
Ranga:Jounin
Chakra:9 000
Asinus no jutsu
Jest to technika opracowana przez grupę naukowców z wioski dzwięku , którzy chcieli stworzyć jutsu związane z żywiołem wiatru , po długich doświadczeniach w końcu udało im się powstało nowe jutsu które nazwali od słowa z łac. asinus po polsku osioł.
Które polega na z kumulowaniu w ustach powietrza za pomocą chakry wzbić w mocne kulki i wypluwać z ogromną szybkością (15 pocisków) . Przed tym atakiem ciężko uciec a jedna kula która uderzy przeciwnika powoduje tak silne uderzenie jak by osioł przywalił komuś z kopyta.
WYMAGANIA:
-ranga wyższa niż Chunin
-żywioł chakry wiatr
-chakra 5 000
Offline