Rikudou Sannin - 2009-10-17 16:59:06

Ishin Yadman – Wytwarzasz małe ostre zakończenia palców, podobne do pazurów.
Chakra: 100x1
Wymagania: Być w klanie Kagyua, być Studentem Akademi
Ranga D
Nauka: 12 h

Teshi Sendan- Wystrzeliwujemy z końcówek palców pociski utworzone z kości. Efekt jest podobny jak przy postrzale z pistoletu.
Chakra: 100x1
Wymagania: Być w klanie Kagyua, być Studentem Akademi
Ranga D
Nauka: 12 h
http://www.senpuu.net/fotki/tech/teshi.jpg

Yanagi no Mai- Pierwszy z tańców klanu Kaguya. Polega na użyciu do walki kolców, które wyrastają z środka dłoni, ewentualnie stóp.
Chakra: 200 za kolec
Wymagania: Być w klanie Kaguya, być uczniem akademi
Ranga D
Nauka: 18 h
http://www.senpuu.net/fotki/tech/yamagi.jpg

Hokkotsu No Yaiba- Technika polega na wyciągnięciu sobie z ramienia kości, która automatycznie zmienia
się w miecz. Miecz ten jest niezniszczalny potrafi z łatwością przecinać shurikeny, kunai'e i zwykłe katany. Można zrobić sobie takich mieczy kilka, lecz nie zaopatrzyć w nie całej armii.
Chakra: 150x1
Wymagania: Być w klanie Kaguya, być Geninem
Ranga C
Nauka: 18 h
http://img147.imageshack.us/img147/3902/tsubaki20no20mai.jpg

Tsubaki no Mai- Drugi z tańców klanu Kaguya. Posługujesz się do niego techniką Hokkotsu No Yaiba. Twoje ruchy
są tak szybkie, że niemal nie zauważalne.
Chakra: 0
Wymagania: Być w klanie Kaguya, być Genninem
Ranga C
Nauka: 5 h
http://www.senpuu.net/fotki/tech/tsubaki.jpg

Karamatsu no Mai- Trzeci z pięciu tańców klanu Kaguya. Pozwala na błyskawiczne wykorzystywanie żeber do obrony oraz na wytwarzanie zakrzywionych kolców w jakiejkolwiek innej części ciała. Potężna technika defensywno-obronna.
Chakra: 600(za klatkę piersiową) oraz 100 za kolec
Wymagania: Być w klanie Kaguya, być Studentem Akademi
Ranga C
Nauka: 20 h
http://images31.fotosik.pl/420/a93be51263d0468b.png

Tessenka no Mai- 4 taniec. Polega na wyjęciu sobie(i jednoczesnym odtworzeniu) kręgosłupa. Jest on twardy, a zarazem giętki. Można go używać do walki podobnie jaki bicz.
Chakra: 1000
Wymagania: Być w klanie Kaguya, być Chuninem
Ranga B
Nauka: 22 h
http://www.senpuu.net/fotki/tech/tessenka.jpg

Hana- Ostatnia technika
Kimimaro. Cała jego ręka przemienia się w półtorametrowy kolec-wiertło-taran, który jest zdolny do przebicia prawie każdej osłony.
Chakra: 1000
Wymagania: Być w klanie Kaguya, być Jouninem
Ranga A
Nauka: 24 h
http://img11.imageshack.us/img11/2298/kimimarovsgaararocklee.jpg

Sawarabi no Mai – Piąty i ostatni taniec klanu Kaguya. Jest on niezwykle spektakularny. Po lega na tym, że użytkownik
tworzy cały las z kości w którym może się swobodnie poruszać(w kościach). Jednak trzeba ją długo przygotowywać.
Chakra: 10.000
Wymagania:  Być w klanie Kaguya, być Jouninem
Ranga:S
Nauka: 30 h
http://www.senpuu.net/fotki/tech/sawarabi.jpg

www.gniazdko.pun.pl www.kultura.pun.pl www.anonimowe.pun.pl www.extreamsquad.pun.pl www.princeofpersia.pun.pl