Rikudou Sannin - 2009-10-17 01:42:01

Zasady pojedynków:

1)Kolejność
1>2>Sędzia>2>1>Sędzia
w przypadku walki 2 vs 1 , lub więcej , kolejność ustala sędzia

2)Statusy – statusy bardzo liczą się w walce , a każdy z nich daje inną zdolność

a)siła - Sama nazwa mówi , im jesteśmy silniejsi , tym nasze ataki będą mocniejsze , i będą zadawały większe obrażenia.

b)Szybkość – odpowiada za szybkie reakcje , oraz prędkość wykonywania danych operacji.

c)Zręczność – odpowiada za celność zadawanych ataków fizycznych , a także za poziom posługiwania się danymi rodzajami broni

d)Czakra – od tego zależy siła i szybkość gromadzenia czakry , co jest niezwykle przydatne w walce

3)Teren

Sędzia ma obowiązek ustalić wcześniej teren walki , czyli:
-pogoda
-ukształtowanie terenu
-znajdujące się otoczenie

4)tzw „tajne info”
Nie ma czegoś takiego , wszystkie nasze akcje mają być jawne , np.:
Robię pieczęci , i w lesie pojawia się klon – trzeba to opisać , jeśli natomiast przeciwnik zacznie robić matrixsa czyli wie gdzie pojawił się ten klon , lecz w poście nie napisze jak się dowiedział – automatycznie przegrywa walkę
To zapobiegnie oszustwom , oraz ciągłym zawracaniem głowy sędziemu , a także umożliwi potyczki bez udziału sędziów

5)Sędziowie
Walki oficjalne i ściśle związane z fabułą powinny mieć bezstronnego sędziego wyznaczonego wcześniej do tej roli. Jeśli natomiast przeciwnicy życzą sobie potyczkę bez udziału sędziego , mają do tego prawo , lecz całą wlakę po jej przebiegu , musi sprawdzić jedne z administratorów (nie uczestnik) lub wyznaczona do tego osoba (musi posiadać kwalifikacje i mieć zgodę admina)

To chyba tyle

PS - nie ma czegoś takiego jak pojedynek bez limitu
czakry – jeśli chcesz tak walczyć , napisz posta w temacie pojedynki , i w treści wpisz (poza czasem) , dzięki czemu ta walka nie będzie wpływała na twoją fabułę

www.princeofpersia.pun.pl www.gniazdko.pun.pl www.extreamsquad.pun.pl www.kultura.pun.pl www.uprising.pun.pl